In de film is ook goed te zien dat je de druk van alle aandacht wel lastig vond. Hoe ging je daar mee om?
'Ja, dat was voor mij altijd heel belangrijk, dat ik mijn social media account niet commercieel heb willen aanpakken. Gewoon omdat wat ik maakte iets was wat ik zelf wilde maken. Over adverteren op mijn account heb ik altijd een hele sterke mening gehad. Ik heb ook wel gemerkt dat social media de laatste paar jaar verschrikkelijk is veranderd. Ik zelf waarschijnlijk ook wel. Die platformen voelen niet meer zoals het was. Dan houd het op een gegeven moment gewoon soort van op.'
Wat staat je nog bij van het maken van de documentaire?
'Ik heb het vooral gewoon heel gezellig gehad met Mirjam (Marks, regisseur, red.). Dit was ook de eerste keer dat ik met de buitenwereld sprak over wat ik deed. Ik deelde dat niet met mijn ouders of vrienden. Dus het proces van een keer uitleggen wat ik maakte was eigenlijk ook heel fijn.'
In de film wordt er een voorzetje gemaakt naar de stap richting YouTube, heb je dat ooit gedaan?
'Nee, nee, ik had intuïtief een heel ongemakkelijk gevoel bij YouTube. Te commercieel, ik wilde niet als billboard gebruikt worden.'
Andere grote toekomstplannen?
'Nee, Ik neem het nu gewoon dag bij dag, gewoon eerst lekker mijn diploma halen en dan zien we wel weer verder. Over de toekomst maak ik me nooit zo’n zorgen. Ik vind het nu vooral gewoon leuk om langs tweedehands boekwinkels te gaan en oude fotoboeken te vinden, daar haal ik veel inspiratie uit. Lekker om je heen blijven kijken.'